Kidnappad

Tidigt på morgonen kom Jens och Ante hit för att röva bort min 30åring. Han var helt ovetandes och blev väldigt lycklig när han fick en öl 8.30. Dom rövade honom till Barcelona. Där väntade ett gäng kompisar som hade varit där hela veckan.

Har varit sjukt jobbigt att ljuga i över en månad. Är jobbigt att inte jag är i Barcelona, det är ändå en stad jag läääänge velat åka till, är jobbigt att veta att nåt kommer att gå åt skogen. Men kul kommer dom att ha.

Är skönt att ha killarna bara för mig själv. Är så mysigt att få ha en myslyxhelg. Är så härligt att få unna sig det där lilla extra.

Vi började dagen på solbacken, Vinny slocknade i kundvagnen och vi åt korv ute. Rocky fick välja meny för helgen och eftersom att han är en hejare i köket ska vi laga allt tillsammans. Ikväll hackade han ihop sin favorit, fruktsallad.
Sedan åkte vi till doktorn för Vinny är sjuk igen, nu är det ögoninflammation. Det rinner så sjukt mycket grönt gegg ur  dom små blå och efter lite tjat fick han ögonmedicin. Det gick som smort att droppa ögonen.
Ikväll har vi haft tacomys och badat med varandra i badkaret. Som avslutning blev det lite tvspel.

Vi har ingen plan för helgen, det känns lite surt. Men nåt ska vi väl kunna hitta på.
Funderar på en tur på stan. Jag vill verkligen ha en liten sulkyvagn som man lätt kan lyfta in och ur bilen. Den stora vagnen vi har fungerar perfekt på vintern men på sommaren känns den bara otymplig.

Rocky tycker även att jag behöver nya kläder. Han sa idag att jag alltid bara har myskläder och aldrig finkläder :)

Nu blir det att städa köket och sen sova för jag är febrig och har en knöl på halsen som växer och växer och det känns som att den trycker på kräknerven. Mår illa hela tiden.

Nu har jag slut på ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0