Lite nörd

Jag gillar sånt som Rocky gillar. Nu är det Star Wars och det är Lego och Legospel på PS3an. Jag är lite insnöad på ämnet och älskar alla tuffa Star Warsprylar som finns.
Jag köper mer än gärna prylar som är snygga.
Har googlat och hitta massa rolga saker.










Rockys högsta önskan:



Den här boken fick Rocky av sin morbror då han fyllde 5. Väldigt uppskattad och läst. Nu håller han på med att bygga egna versioner av alla skepp.




Jag kan ju erkänna att jag aldrig har sett en hel Star Warsfilm, har spelat alla Legotvspelen. Kan ingen fakta om vem som är pappa, syskon, bröder eller så.
Fram till idag trodde jag att Chewbacca var wookiesarnas pappa och jag trodde att ewoks och wookies var samma sak. Förstår fortfarande inte vad Luke och Leia har för förhållande förutom att dom är tvillingar för dom verkar ju vara lite kära? Aja..

Nån gång ska jag se alla flmer, nån gång. Ska först plöja mig igenom en massa serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0