Onsdag

En heldag med mormor och resten. Fika i skråmträsk och mys i stugan med god mat och bus.

Jag börjar känna stressen, flyttpaniken.
Vill verkligen hitta någonting nu. Har fått erbjudande om Östra Nygatan men vette sjuttsingen. Kånka ungar uppför en milslång backe för att komma till dagis. Om jag börjar klockan sex och dom är snälla och låter mig få lämna kidsen då så måste vi börja gå före fem. Känns sådär. Sen när man ska hem så tar väl den turen ett par timmar oxå. Och bo där nere. Vet inte. Har snöat in mig på att flytt några hus bort bara. Vill bara röra mig en bit.

På tisdag är det visning på denna lägenhet. Känner att jag vill börja rensa i skåp och organisera men vette sjuttsingen om jag orkar. Ett projekt per dag skulle vara helt okej. Men att se en säsong av Entourage låter mer lockande.

Imorgon ska jag och storingen gå på bio!


Kommentarer
Postat av: anna

Älvsabacka är ett fint område med mycket barn och fin lekpark. jag hjälper dej gärna att packa och flytta.

2011-08-10 @ 23:25:26
Postat av: Jessica

Östra Nygatan är great! Men den på sörböle då, som Karro visste om?

2011-08-10 @ 23:38:26
Postat av: catta

köp en bil så slipper ni gå :)

2011-08-11 @ 07:14:22
URL: http://skildrandetanakr.blogg.se/
Postat av: frida

Flytta upp på nyckel:) här är de ju toppen fint att bo då man har barn;) fast de är klart blir kanske åt lite fel håll för dig:/



kram

2011-08-11 @ 07:21:38
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vet inte om älvsbacka och nyckel känns bra. Känner mig ganska vilsen och vet inte vad jag vill. Vill bo på "rätt" sida av älven och i närheten av där vi bor, eller i ursviken och jag har ingen aning om varför.



Det känns lite småjobbigt att måsta köra bil till jobbet när man ändå bor så nära.



Har nog blivit bortskämd med att bo några meter från dagis :)

2011-08-11 @ 23:41:20
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0