Trött

Tröttis idag, en hall med noll minuter sömn. Det gick helt enkelt inte.
Eftersom att mitt humör påverkas av min sömn så har ju självklart småtrollen varit vilddjur och bårkat hela dagen.
Blev en liten omställning att vara inne och tråka med trött mamma oxå, för vi har nog inte haft en endaste innedag sedan vi blev släppta från sjukhuset. Men vädret har ju inte varit trevligt.

Försäkringskassan har fixat så att jag får pengar i veckan, min senaste utbetalning var i Juli.
Men allt har ju löst sig ändå.

Lägenhetsbiten verkar inte lösa sig. Det finns ingenstans att flytta till i november.
Hello parkbänk och hur mysigt är det till jul?

Har beställt lite utelekvänligt väder till morgondagen.

Kommentarer
Postat av: S

Har följt din blogg ett tag och sett att du även har kunnat tänka dig bo i Bureå. Isf finns det 2st 3:or lediga där hos Skebo. Ena är inflyttningsbar redan nu och den andra 1 okt. Dessutom är det ingen i kö :-)

2011-08-09 @ 11:58:31
Postat av: Hanna

Tack, ska kolla upp det.

2011-08-09 @ 22:56:48
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: S

Hur gick det? :-)

2011-08-10 @ 20:02:55
Postat av: Hanna

Jag kan inte se någonting i Bureå som är ledigt.

2011-08-10 @ 21:20:08
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: S

Jag kan inte heller se dom nu. Eftersom det va snabbuthyrningslägenheter så måste dom ha blivit tingade igår em eller idag någon gång. Det var ju typiskt. Men håll koll. Här i Bureå kommer det ut lite då och då.

2011-08-10 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0