Fredag

Vet inte om det är 10 timmars sömn eller att jag har haft en otroligt bra förmiddag med Karro som har gjort mig till en lycklig människa. Vi började med bad på Edda med Vinny och Neo. Sedan lunch. Efter det dusch och påklädning. Neo är i en så underbar ålder, bestämd men otroligt go.

Sedan åkte vi till stan. Välfyllda parkeringshus men vi hittade plats tillslut. En sväng på stan och lite barnkläder rikare och många grejer hamnade på vill ha listan. Listan som är så svår att spendera pengar på. Listan som växer. Listan som ger lite ångest.

Hämtade sedan en underbart glad kille på dagiset. Dom hade sett film och haft en superdag, han hade ätit två portioner mat men kommer inte ihåg vad han åt.

Ikväll har vi haft en Harry Potterkväll. Film och popcorn. Jag har översatt en film på 147 minuter så min hals gör ont men han är nöjd. Lite hemsk var filmen men vi har pratat om den i efterhand och gjort om handlingen och gjort om krafterna lite. Nu sover han med en vakande Harry Potter i lego. Vi har även prtat kärlek och när jag frågade om hade varit kär någon gång svarade han: "Jo en gång i Kine, den gången då jag bara var tvungen att pussa henne. Det blev på armen man jag fattar inte varför".

Lite bilder från igår då jag hade en surdag:


Ok, picasa kan inte vända bilder. Återkommer då jag har avinstallerat det. ?")(¤=)"/¤&¤%%¤"//!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0