Hjärta

Alla hjärtan dag. Vi firar det med lite godis och lek. Jag hoppas att jag kan få ta en dusch helt ensam sen oxå.

Jag tycker att man istället för att köpa söta nallar med hjärtan eller en kopp med texten I love you kan skänka en slant till dom hjärtsjuka.

Jag blir gladare för en fin gest en vanlig vardag än denna dag. Det känns så påklistrat. Kanske beror på hur romantiskt lagd man är oxå.

Jag har fått världens finaste halsband av min 4åring. Ett halsband som är tillverkat för att bäras idag och det gör jag. Under halsduken ligger det, halsduken har jag för att inte Vinny ska slita sönder det. Han har även tillverkat en jättefin hjärteteckning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0