Trevlig helg!

Vi har haft en fin dag. Dagis för den stora och en tur till Sandra och Kid för mig och Vinny. Fick en skitgod lax/skaldjurspasta till lunch. Därefter ringde chefen och vecka 10 får jag börja jobba helger. Får jobba med Maria på helgerna och det känns riktigt bra. Längtar.

I bilen på väg från dagis berättade Rocky med sorgen blick att han inte hade vågat gå in i lekhallen för att killen han hade bråkat med var där. Och när han hade gått in hade han blivit slagen igen men sedan berättade han stolt att han inte hade slagit tillbaka. Jag frågade om han hade pratat med någon fröken men det hade han inte gjort.
Gah, hur ska man göra? Vill ju att han ska kunna stå på sig, inte ta skit men samtidigt inte slåss. Han vet att han ska prata med fröknarna men han tycker att det känns jobbigt. Ska ringa och prata med dom på måndag. Det ska väl inte vara så svårt att få två småkillar att bli sams.

Rocky la sig klockan 19.30 utan tjat eller gnat. Jag frågade om han ville vara vaken längre men han var trött, man vill ju gärna ha en liiiten sovmorgon på lördagen.

Har just ätit en blåbärspaj som sambon kom hem med och nu ska jag lägga mig. Imorgon åker vi till stugan och hoppas på lite mildare kyla.

God natt och god helg!


Killarna fick borsta tänderna i hallen idag för lampan på toaletten gick itu.

Kommentarer
Postat av: Mommo

Ännu en underbar bild:)

2011-02-11 @ 22:55:56
Postat av: Anna

Prata me förknarna, dom ska kunna lösa det på något sätt.

2011-02-12 @ 17:01:02
Postat av: J

Haha itu

2011-02-13 @ 00:51:55
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0