Mysdagar

André åker till Jens stuga och skotra till imorgon på kvällen nån gång. Vi ska mysa och busa. Nu måste jag städa. Sedan hämta på dagis. Skjutsa mamma till bussen för att låna deras bil när hon är på kattutställning. Sedan Barnens hus för att köpa en Bakuganskjutare och en ny Bakugan och efter det handla mat så att vi inte svälter ihjäl. Håller tummarna för att mitt Visakort fungerar och jag kommer ihåg koden.

Jag tycker det är skönt och mysigt att veta att man har pojkarna helt för sig själv, att slippa vänta på att A ska komma hem. Dessutom är det lättare att unna sig lite extra mys när han inte är hemma.

Imorgon ska jag på stan med dom två små, håller tummarna för att dom ska sköta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0