Ny dag

Vi ska idag lämna hemmet för första gången i år! Rocky är väl  inte sig själv men vi åker med mamma till stugan och får oss lite miljöombyte. Tänkte passa på att fota mina små i den underbara vintersolen oxå.

Har bestämt mig för att influensavaccinera mig de kommande åren. 250:- kostar det, tänk vad mycket pengar man sparar för att slippa vara hemma från jobbet i 2 veckor.

Min rygg är lite bättre men det gör ont runt om så jag får ont i magen och mår konstant illa.
Ta det lugnt ute på vägarna hur du  än färdas.

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hej och tack för de fina orden på min blogg =)

Ja vi längtar grymt mycket till den kommer!Vääldigt spännande haha. Jag mår toppen faktiskt. Mådde illa i början och var helt sinnesjukt trött men det lättade för ett par veckor sen så det är ju skönt!



Jag hoppas ni får vara friska nu och att din rygg blir bra!! När jag läste att du ramlat och varit tvungen att krypa upp till lägenheten tyckte jag riktigt synd om dig!

Kram

2011-01-11 @ 17:26:09
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0