Nya tag

Bilen är lagad. Mekanikern besiktade tom den åt oss. Scorpan har hittat ett nytt hem. Vi är snart med varmgarage igen. Jag ska få hjälp med att städa upp hemmet för min rygg klarar inte mycket längre.
Imorgon ska jag ut och äta och dricka(med måtta) och trevliga kvinnor. Lite smått nervös bara för att jag inte varit hemifrån på egen hand för att roa MIG på månader.

Jag längtar inte längre att dagarna ska ta slut, jag njuter av mina fina barn och har kul(om man bortser från 4åringens humör).

Nu ska jag tjuvtvätta och sedan ska jag diska och knapra alvedon.

Min mage har pajat, gissar att det beror på maxdos av värktabletter i en månad. Men jag inbillar mig att det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0