Pills

Konstigaste natten.

Mådde pyton i ryggen igår, riktigt pyton och magen har gett upp. Riktiga magkatarrkänningar.

Vaknade en stund efter att jag somnat på mage av att André slog mig på ryggen. Bakom mig fanns ingen. Men smällen jag hörde var riktig. Förmodligen har jag haft två kotor som har suttit ihop, en låsning? Som helt plötsligt släppte för det gjorde knappt ont i ryggen efter smällen. Kunde andas utan problem!

Somnade om.

Vaknade av mansgråt, riktigt högt snyftande men ingen grät! Var hungrig så jag satte mig i sängen med en semla av alla saker. Hörde nåt konstigt från täcket och ser att jag har ringt till min mamma och hon ropar oroligt, inte så konstigt för klockan var halv 3 eller nåt.

Somnade om.

Vaknade  av steg i hallen, nån tappade en plastgrej på golvet. André var sjuk och sov i mysrummet så jag trodde först att det var han men när stegen kom in i sovrummet såg jag ingen, låg på mage och vände mig om så då trodde jag att det var Rocky. Hörde och kände i madrassen att den sjönk lite. Men ingen var där.

Blev livrädd men somnade om.


Jag kom på idag vad det kan vara som spökade. Mina piller mot magkatarr. För många år sedan åt jag samma medicin ett tag men var tvungen att sluta för jag fick så mycket hallucinationer. Jag hade döingar som satt i min säng och var i mitt rum och jag såg pokemonfigurer i skogen.

Det är dags att sluta igen, dessutom hade jag tagit två tabletter innan jag somnade igår för att jag hade så ont i magsäcken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0