Drömmar

Jag vill så gärna ha ett hus. Har tittat på ett fint idag. Det funkar att flytta in och leva men det är mycket runt omring som måste göras. Det gör så ont att inse att min dröm inte kommer att slå in, det skulle inte funka.
Hade huset varit till salu om ett år hade jag inte tvekat.
Verkligheten säger att hus är omöjligt just nu på grund av ekonomin. Vet inte hur det kommer att se ut om två månader. Vet inte var vi ska bo. Vet inte när jag kommer att kunna jobba(och jag saknar min lön och mina arbetskamrater enormt mycket). Vet inte någonting.

Jo jag vet att jag ska fortsätta drömma, jag ska se till så att mina drömmar går i uppfyllelse.

Dags att ta tag i lite "pappersarbete" och den kommande veckan är fullsmockad med trevligheter och fina upptåg men vi börjar veckan med en tur till öron för att kolla hörseln på den stora med rör i örat och nånting konstigt i hålrummet bakom örat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sund du verkar.Du verkar ha koll på verkligenheten =) Men kan du inte få hyra ett år då? ibland kan ju säljare gå med på det. Hoppas dina drömmar går in så såsmonigom.

Kvinnor kan !

2011-08-01 @ 08:42:49
URL: http://bummelisa.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Vi saknar dig oxå, Kramen

2011-08-05 @ 08:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0