Fortsätter drömmandet

Jag vill verkligen köpa ett hus. Jag har blivit småkär i ett hus. Jag borde kanske inte köpa ett hus nu, vi snackar inte NU nu. Men oj vad jag drömmer mig bort på hemnet. Hela dagen. Har varit och kikat på min lilla dröm. Ska på en husvisning imorgon och ringa och boka visning på lilla kärleken.

Ska även ringa om lägenhet imorgon.

Ursviken, Bureå, Kåge, Ersmark, Kusmark? Det är frågan.

Vill bort från stan. Hur jag än gör behöver jag ju en bil, husen några mil från stan behöver inte vara så dyra.


Har haft en halvdag på Edda med Lundbergarna och en kväll på Oleary´s med MaPa, JoSa och kidsen.



Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag röstar på Kåge - det är himla fint där + en fin inredningsbutik =)

Hoppas du hittar något bra ställe! Kram

2011-07-20 @ 10:52:31
Postat av: catharina

Kan du inte lägga in en länk på huset? Skulle vara kul att se detta hus du pratar om :)

2011-07-20 @ 11:28:04
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kåge har fina parhus som man kan hyra av skebo, 4:or med eget garaget och liten tomt. tror hyran ligger på ca 7000 inklusive allt.

2011-07-20 @ 20:08:44
Postat av: Anonym

Ursviken absolut=)Mycket trevligt och så finns allt=) lycka till i hus djungeln

2011-07-21 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0