Hackad

Min blogg och mail är hackade.

Jag vill inte snacka skit om någon men just nu är jag så fruktansvärt frustrerad, arg, desperat och uppgiven att jag inte orkar bry mig.

Någon försöker hota mig för att jag inte ska låta fingrarna tala.

Det funkar men kvällen ska spenderas med att byta alla mina lösenord överallt och kolla upp allt praktiskt.

Från och med nu får jag bara hålla mig till den bekväma sidan av historien av mitt liv. Jag hoppas att folk förstår att det finns fler än en version av det som händer nu.


Nu återgår allt fokus på kidsen. Lillebror fyller ett år imorgon och storebror sover hemma för första gången sedan han blev sjuk.

Ska blåsa ballonger och göra en tårta.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så mysigt ha honom hemma en natt!

Hoppas 1-årsdagen blir jättebra. Jag håller alla mina tummar att allt kommer lösa sig på bästa sätt för dig och dina små.

Kram

2011-07-04 @ 22:28:56
Postat av: Ida

Grattis till lillebror och skönt att storebror får sova hemma en natt. Du fixar detta!!

2011-07-04 @ 22:56:40
Postat av: Sandra

Trevligt med kalas vill ni ha lek främmande?

2011-07-04 @ 23:32:57
Postat av: Mommo

Massor av kramar från Mormor till världens gladaste och snällaste 1-åring <3 och till hans duktigaste och starkaste brorsa <3



2011-07-05 @ 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0