SEVEKÅ

Den där jäkla slangen är inte lätt att leva med. Den fastnar och är i vägen och gör så att ungen inte får bada.

Imorse åkte den ur. Han busade som vanligt när han fick medicin och sen rann allt ut.

Snabbt var en läkare här och Rocky fick panik för dom var tvungen att stoppa tillbax slangen som tydligen sitter 12 cm in i kroppen om jag har fattat rätt?
Det var ingen skalpell och sån skit framme denna gång men dom var tvugna att få till den och det lyckades dom med medans jag höll fast honom.

För det mesta är den i brallan så att han kan leka fritt. Hänger den ut så är den en piska eller ett lasso.
Igårkväll kom han på att den var mysig att bita på.

Men han är tapper min lilla kämpe. Så duktig och klok.

Kommentarer
Postat av: Frida H

Vilken tapper kille du har! Jag hittade din blogg då du väntade Vinny, jag har själv en pojke på snart 14 månader=) Du är otroligt duktig på att skriva och lägga ut fina bilder. Blev lite ledsen då du la av att blogga ett tag. Blev sen chockad då jag läste om din storgrabb och allt han varit med om! Keep up the good work!



Jag tror tyvärr inte att det går att låsa vissa inlägg på blogg.se. Däremot kan du skaffa en "underblogg" på din profil, som du låser helt. När du vill skriva privat så skriver du i den, sen länkar du hit. Dom som har lösenordet kan då gå vidare till den. Hoppas du förstår min förklaring=)

2011-07-04 @ 09:01:08
URL: http://livetialiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0