Shoppat

Idag var mormorn här med killarna så att jag fick springa på stan. Någon hade lovat den blivande femåringen arton presenter på den stora dagen. Någon annan fick springa runt och leta:)

Hittade alla arton(som tur var önskar han sig mest kläder) tror jag, ska kontrollräkna ikväll. I värsta fall får han en ny tandborste i ett av paketen för lillebror rengjorde toaletten med hans.
En stor och dyr grej och en massa smågrejer som han nog oxå blir glad över.

Hittade en massa till mig oxå. Nya underkläder behövde jag verkligen! Efter att ha provat femtio bhar hittade jag två som satt perfekt. Känner mig som en 18åring nu när dom är snyggt inpackade :) Hittade även byxor, skor jag aldrig kommer att använda och ett nagellack i gullig färg.

Lillebror har en misstänkt öroninflammation skulle jag säga. Eller en början på sjukdom. Han ligger och sover sött med Alvedon i kroppen nu.

Jag och R ska se Rango. Jag ska nog ta ett glas vin och värma upp inför morgondagens KARATEFYLLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker verkligen synd om dig! tur att du har dina underbara barn som håller dig ovanför ytan! Måste ändå få fråga -pappan till barnen..har han aldrig pojkarna? Hoppas allt löser sig till det bästa!

2011-07-22 @ 20:00:55
Postat av: Hanna

Tack för fina orden, men jag tycker inte att det är synd om mig. Jo mina barn är som mina livbojar på ett märkligt sätt. Pappan jobbar mycket och pappan är här och sover ibland. Pappan har även ett nytt liv så han har även annat i tankarna. Vill inte skriva så mycket om pappan. Men han har inte "tagit" barnen nån dag pga. tidsbrist?

2011-07-22 @ 21:36:08
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Gäsp

Tur internet finns så alla som "bryr" sig så mycket har någonstans att ventilera sina otroligt viktiga åsikter och frågor!

2011-07-23 @ 10:57:11
Postat av: h

2011-07-24 @ 02:07:56
Postat av: Hanna

till gäsp: har du någonsin tagit med pojkarna på en utflykt? picknick? dopp i någon pöl? nej, svaret är nej. pga. allt jag jag inte fått en dag off. jag får betalt för 8h/d och resten gör jag mer än gärna gratis.jag älskar att hitta på saker ute, dom älskar att vara ute. Du har inte tid.

2011-07-24 @ 02:14:40
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0