Love

















Dag två i stugan.
Snacka om att den här sommaren har levererat ett gäng fina baddagar.
Idag var det lågvatten. Det rök om vattnet närmast land.
Geggiga och lyckliga ungar och mamma och mormor.
Spiggjakt och Kanadagässjakt.
Bullfika och mys.


Självklart är jag inte på topp alla dagar. Men tack till alla fina människor som läser här. Självklart kommer det här bli bra, men ibland måste man låta sig krascha. Dom stunderna kommer på kvällen för att stupa när ungarna är vakna går ju inte och det behöver jag inte för dom ger så mycket kärlek.

Imorgon ska det shoppas presenter till 5åringen som fyller på måndag. Har lite beslutsångest eftersom att någon lovade honom en present för varje dag som han har tagit medicin(det blir 18 presenter på måndag). Massa småkraffs och han vill ha 5 tröjor och tre byxor, resten StarWarslego. Det är ju omöjligt att köpa så mycket lego, inte bara för ekonomin.

På lördag har jag hyrt ut ungarna och ska dricka vin med fina vänner helt utan barn(helt utan mina barn iaf).

Nu ska jag torka golv och göra mig redo för tvätthögen som ska arbetas igenom imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0