Klipp och vitbergs

Gissar att vinny har pillat itu tangentbordet, alfabetets sista bokstaver funkar ej.

Vi borjade med att leka frisor pa varat rum, klippte av alla Rockys fina lockar. Hans kaluffs ar inte sommarvanlig. Insag da att han var mer rakad an jag hade trott sa han fick behalla 4 cm for att inte se for sjuk ut.

Det blev problematiskt med Vinnyvakt idag igen. Men min bror och mor har fixat dagen och natten med Rocky.

Jag klarar inte av att var hemma, jag analyserar itu mitt liv.

Jag och Vinny tog oss till Vitbergsbadet istallet. Rocky kommer inte att fa bada i sommar sa vi passar pa och tjuvbadar da vi kan. Kanns taskigt men vad ska man gora(fragetecken)
Vinny alskar att BABA. Men gillade masarna mest.

Ikvall har vi haft hemmamys med pizza. Vinny at mer an halva.

Nu maste jag lagga mig. Ska befinna mig pa sjukan klockan 5.30 imorgon igen.
Morgondagen kommer att besta av permis hemma!
Bara mys och lugn, men med en massa gos och sakerligen legobygge.


Kommentarer
Postat av: Sara

Håll in alt+shift

2011-07-01 @ 03:36:51
URL: http://Www.nojsbotwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0