Skakar liv i bloggen

Rocky ligger på barn i Umeå. Jag kommer att behöva bloggen. Efter ett par dagar i den mörkaste avgrunden har vi timmarna som dom kommer.

Efter en magnetröntgen av hans hjärna hittades det ett fynd, då kunde dom inte garantera att det inte var en tumör. Vi flög med ambulanshelikopter direkt till Umeå.
Han är sjuk, hur illa det är kan jag inte förstå. Han har genomgått en operation i hjärnan där dom sög ut en massa var. Han har en bakteriell hjärninflammation på lillhjärnan.

Det här kommer att ta tid, låååång tid.

Jag är hemma i natt för att hinna träffa min lilla kille som jag inte träffat på en vecka.

Ska göra sånt där "viktigt" nu. Sedan duscha och sova. Imorgon blir det Umeå igen.

Kommer att ha tid att uppdatera imorgon. Har min dator på sjukhuset och tid det kommer jag att ha.

Från och med nu kommer det här att bli en sjukblogg, en blogg om sommaren på sjukhus. En blogg om hur det är som förälder att inte kunna göra ett smack när ens barn mår dåligt. En blogg från botten, och vägen till toppen!




Kommentarer
Postat av: Ziza

Håll modet uppe, Hanna! Det är som du säger en lång väg fram tills ni får lämna detta bakom er, men ni är riktiga kämpar allihopa, och framför allt ert lilla hjärtegull! Tänk ändå vad han redan har gått igenom, alldeles liten och oförstående..men kämpar tappert vidare! :) Kan helt och fullt förstå att det är tungt att inte kunna trolla bort det onda för sitt barn, men han är ju i goda händer och har er vid sin sida! :) Det är ju trots allt det viktigaste som liten..att ha mamma och pappa hos sig för att kunna trösta och känna sig trygg.. Kom ihåg att ni även har många som ställer upp för er och hjälper till med allt vad som kan behövas! (..jag t ex.. ;)

Kramar i massor till er! <3

2011-06-21 @ 23:38:33
URL: http://ziza.bloggplatsen.se
Postat av: j

Du är stark Hanna, och Rocky är så otroligt stark! Det är bra att du har bloggen så att du får skriva av dig lite, dela med dig av allt de jobbiga som ni är med om. Du är världens bästa mamma Hanna, och har en riktig kämpe till son. De kommer att bli en lång sommar, men förhoppningsvis så kommer de en riktigt bra och frisk vinter efter de.

Du får inte vara rädd att fråga efter hjälp om de är något du behöver eller vill ha hjälp med, kanske bara lite avlastning eller annat att tänka på för någon sekund. Många kramar till dig och familjen

2011-06-22 @ 18:48:14
URL: http://morsanochfarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0