Blä

Nu är han på kirurgen. Önskar att jag kunde vara där. Istället är det tvätt och omhändertagning av små dårar som gäller.

Tog en chansning och sprang ner med en tvättkorg till källaren, utan barn. Dom lekte så fint och det tog inte ens en minut. Bara ner och sedan upp ställde den inte ens i tvättstugan. Mitt i trappen hörde jag Vinny trodde att han skrattade med det var tvärt om. Han hade klättrat upp på en banankartong och trillat ner.

Frågade lite försiktigt Rocky om han visste att inte Vinny får klättra på den och det visste han. Då frågade jag om han gjorde någonting för att hindra honom. Då fick jag svaret: "Nä, jag satt här och tittade på för jag ville veta vad som skulle hända."

Blir aldrig mer en snabbis någonstans. Kan inte bli sur på honom han är ju bara 4 år och Vinny är ju helt och hållet mitt ansvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0