En sån där mindre lyckad helg

Jag är så uttråkad att jag klättrar på väggarna. Så trött att jag inte kan sova. Vet inte hur många dagar jag bara varit hemma och dom senaste han jag torkat rumpor, snytt näsor, lagat mat som ingen har ätit, torkat spyor, spytt, vakat, sovit korta dåliga stunder och inte gjort ett piss.

Idag har killarna varit piggare, dom äter fortfarande inte mat och Vinnys trumhinna har spruckit. Jag har dock varit däckad av migrän, var flera år sedan sist men det har nog varit för mycket skit. Det är sjukt det där med migrän, såg migränprickar när jag vaknade och då vet man att dagen blir ett h-vete.


Om en vecka sitter jag i Italien med ett vinglas i handen (eller så passar jag på att sova) men inte ens det känns lockande.

Mår inte bra då mina hjärtan är risiga. Mår inte bra av att inte kunna göra någon nytta. Mår inte bra av att inte hinna ta hand om mig själv.

Ett klagoinlägg.

Kommentarer
Postat av: frida

men huvva:( krya på er!

2011-03-27 @ 11:41:26
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag och Krister tycker det är så jädra orättvist för er. Ni har verkligen haft det jobbigt med olika sjukdomar hit och dit så länge nu =( Jag hoppas verkligen det vänder för er snart! Theodor har än så länge inte varit sjuk än och han är snart 7 månader. Skönt men tycker så synd om.



Krya på er!

2011-03-27 @ 11:54:23
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0