God morgon

Mysmorgon med en mysig bebis. Han han börjat lugna ner sig nu. Inte samma hysteri som det har varit de senaste veckorna. Han kan faktiskt tänka sig att sitta i knäet och kramas och mysa och pussas med öppen mun med slem som rinner ut.

Jag slocknade till hockeyn igår. Har sovit nästan 9 timmar så jag är pigg men ser ut som Amy Winehouse för jag duschade innan jag slocknade.

Nu sover lillskiten igen och jag väntar på att den stora ska vakna.

Jag dammar den långhåriga mattan så länge.



Igår ringde resebolaget som vi ska åka med till Milano och det har löst sig. Vi får åka till Milano och vi får se på fotboll. Jag frågade om han var seriös och det var han. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0