Ljuset

Lillskiten är lite bättre. Igår låg tempen på 39.6 men idag är han inte lika slö eller varm. Han har faktiskt till och med stått upp och tittat på tv. Det är framsteg. Han är inte frisk, han är friskare. Natten har varit tung men det var väntat.
Ska skicka iväg Rocky till stan med mormorn och en peng så att jag kan ta det lugnt. Får så dåligt samvete av att inte  kunna hänga med i lekar eller göra sånt som han vill när jag hela tiden har en bebis på mig.

Vaktis ska komma hit idag och byta kökshandtag och jag fick inte alls välja hur dom ska se ut utan måste lite på hans smak. Känns inte riktigt ok. Vi ska även få ny spegel och kupa till en lampa. Vill inte vara hemma när han är här men vill inte ha honom här helt ensam heller(han är lite knepig och läser förhoppningsvis inte min blogg).

Ska hjälpa storkillen med lite spelande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0