Magsjuka

Jag var trött och förvirrad i natt. När vi kom hem igår fick jag världens huvudvärk. Ingenting lindrade så jag gick och la mig. Efter en lång stund kunde jag somna. Har vaknat en gång med ont i magen och trettiofyra gånger och trott att det var magsjuka på gång. Den trettiofemte gången insåg jag att det inte var magen som lät, det var vinden. Det blåser storm men jag trodde det var min mage. Så klok är jag.

Idag är den stora på äventyr med dagis på tennishallen. han var peppad och alla dom andra oxå.

Idag får jag veta hur med blir med Milanoresan. Känns ju inte som att det kommer att bli någon fotboll. Tur att biljetterna var dyra så att vi får tillbaka en stor slant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0