Mammas hjälpredor.

När jag inte är på topp på något plan finns det ingen blogglust. Känns inte ok att sitta här och klaga över ditten och datten. Vill inte klaga och jag vet att livet går upp och ner.

Idag har jag haft en toppendag. Energifull från klockan 7, före klockan 7 var jag ett vrak som åt choklad i sängen.
Vi har städat hela dagen. Rocky fick lära sig att renbädda på sitt rum, han har dammtorkat allt och dammsugit! Duktig kille. Imorgon ska han få en liten veckopeng att stoppa i sparbössan(han gillar bara 5or).

Vinny han har hjälpt till med dammsugningen av resten. medans jag suger går han bakom sugaren och trycker på, trycker av, trycker på, av, på, av, på och luggen fladdrade graciöst i vinden.

När papi kom hem blev det filmkväll för killarna och jag åkte till Edda för genomgång/inskolning och 1000 frågor till fina Karro.

Imorgon är min sista lediga dag. På lördag börjar jag jobba. Var tredje helg och även hela April. Ingen kan förstå peppen jag känner. Att få göra det jag gör. Älskar mitt arbete och det är nog kamraterna där som gör det så underbart.








Mina fina ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha!Så härliga bilder !!!Man blir bara så glad!

Vad duktiga dom är!Och Rocky som kan städa:) Det gillas!Dammsugarmarodören är ju fantastisk!

2011-03-10 @ 21:08:17
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Helene

Hahaha!Så härliga bilder !!!Man blir bara så glad!

Vad duktiga dom är!Och Rocky som kan städa:) Det gillas!Dammsugarmarodören är ju fantastisk!

2011-03-10 @ 21:08:47
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0