Ont

Tog med mig ryggen till doktorn idag. Var borta sisådär 3 timmar. En ordentlig genomgång och det är muskelskador/nerver som orsakar min smärta. Ska käka muskelavslappnande och smärtstillande i två veckor och testa att träna mig så slut att jag inte kan stå efter helgen. Sen ringer läkaren upp. Då blir det akupunktur, piller och träning. Hon sa att i värsta fall får jag leva med kronisk värk + pillerknapande och risken är ganska stor. Men vi ska kämpa för att det inte ska behöva bli så.

Känner mig nerslagen. Hatar att äta medicin och vid det här laget är dom nästan gratis.
Jag blir så satans trött av dom oxå. Men sova det kan man ju inte när barnen skriker dygnet runt. 
Men dom funkar iaf mot smärtan.

Allt på grund av en vurpa för tre månader sedan. Håll er på benen ute i halkan, det kan gå illa.





Vinny har lärt sig att stå i sängen, så han kan inte somna. GAAAHHHHH!!!

Och en av orsakerna till min smärta är att jag som de flesta andra såbarnsföräldrar kånkar runt med en tjockis på höften. Jag måste lära mig att bära honom med höger arm och bli mer vänterhänt så att jag rör hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0