Busunge

Skulle leta upp en bild åt Rocky. Vinny kröp till köket där jag hade ställt dammsugaren, som är hans favoritleksak. Plötsligt hörde jag honom banka med någonting. SPRANG till köket.

Där satt ungen i en hög med kakao. Kakao från naveln och ner, hela golvet, hela dammsugaren och oj vad han njöt. Det var ju inget "farligt" så jag gick och hämtade kameran(kamerorna om jag ska vara ärlig).

Rocky startade dammsugare n och sög upp kakaot. Jag ställde in Vinny i badrummet och slog på vattnet och gick och kollade hur det gick för den stora som arbetade flitigt.

När jag kom till badrummet igen Stod Vinny med händerna i toaletten och plaskade.

Stoppade båda ungarna i badet och dom spolade varandra(och mig) rena. Sedan skurade jag badrummet och tvärsög köket igen.

Nu är det Mello med Rocky, när han sover måste jag skura luckor och golv och kanske tak i köket.

Livet är fint. Mycket kan hinnas med på en minut. Busungarna ger mig grått hår och minnen för livet.

















Kan inte förstå varför han inte stoppade det i munnen, han stoppar ju allt i munnen.


Kommentarer
Postat av: Mommo

Hahahaha!!!!

Härliga bilder på ett busfrö av stora mått!!!

2011-05-14 @ 23:25:29
Postat av: Mommo

Hahahaha!!!!

Härliga bilder på ett busfrö av stora mått!!!

2011-05-14 @ 23:25:45
Postat av: j

Haha sååå busig!! Vilken sötnöt!

2011-05-15 @ 08:52:03
URL: http://morsanochfarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0