Fotboll och mys

Vi spelade fotboll på gräsplanen här i närheten idag. Jag skulle visa Rocky värsta coola finten men lyckades finta bort mig själv och tacklade gräsmattan så om ni trodde det var en jordbävning idag så var det bara jag som gjorde ett hål i marken. Vinny gillade inte att promenera i skor och hatade det halvtorra gräset så efter en stund gick vi till Edda där det bjöds på paj.

På vägen hem hoppade Rocky upp och slet ner handtaget på vagnen. vagnen tippade på nåt sätt fångade jag hela klumpen med tummen och samtidigt hällde jag en flaska vatten över honom. Vi överlevde jag är lite småskadad men det är ju inget ovanligt.






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Myspropparna <3

2011-05-23 @ 00:15:32
Postat av: Jessica

Va söta barn du har =)

2011-05-23 @ 12:54:23
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0