Lillskiten, storskiten och plötsligt var det helg.

Lillskiten var på 10månaders koll. Lillskiten är ingen lillskit. Lillskiten är en storskit. Eller iaf en tung lillskit. Hon tyckte även att han var en väldigt livilig krabat, VÄLDIGT LILVLIG.


10800 gram tung och 74 cm lång.



Storkillen var till tandläkaren idag för att kolla 5årständerna och olyckan. Han hade exemplasika tänder och dom såg ingen skada på tanden under tanden, det betyder inte att den inte är skadad utan det får tiden visa. Vi pratade lite om godis och han är ju ingen direkt godiskille, jag berättade att han är mer för läsk. Då frågade tandläkaren honom hur ofta han dricker läsk. Han svarade: "Jag dricker alltid läsk till maten." Jag blev chockad. Jag fick en orolig blick av tandläkaren och fick förklara att han faktiskt dricker mjölk till maten och hellre dricker en dricka eller äter en glass istället för godis och fika.




För någon dag sedan sa han att han faktiskt vill äta en huvudrätt någon gång som dom gör i halv 8 hos mig. Sedan gick han till köket och gjorde en egen huvudrätt:



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mommo saknar er!Vi SKA umgås tisdag eller onsdag=Ledig dag!

Huvudrätt var ju typiskt Rocky tänkt.

Och "lill"skiten-sötnosen.Så helt underbara killar!!!!!!

2011-05-21 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0