Barnens Hus

För ett par år sedan hatade jag Barnens Hus. När Rocky föddes köpte vi allt på Babyproffsen i Umeå bara för att vi inte ville handla på ett ställe där ingen visste nåt och man aldrig fick hjälp.

Men nu är det andra bullar. Dom som jobbar på babyavdelningen är supermegahjälpsamma och otroligt serviceminded.

Jag skulle köpa nya selen till bilstolen som Vinny ska ha. Fick rätt saker direkt och en massa hjälp och råd. Hon sa även att det bara var att ringa om jag fick problem och det fick jag. Jag fick inte ihop stolen.
Dom skulle beställa en ny sele och nya knappar till den och ringa när dom kom.
Dagen efter ringde dom upp igen och sa att jag fick komma in med stolen så skulle dom fixa allt, gratis så klart.

Idag är stolen på Barnens Hus och blir ompysslad och som ny och imorgon när jag hämtar den så spänner dom fast den i bilen och allt är som nytt och säkert.

Sånt gillar jag, när man får mer än den hjälp man behöver och när dom ringer och ber om att få hjälpa.


Kan det vara för att Babyproffsen nu finns i stan eller har dom helt enkelt hittat bra och kunnig personal?

Det spelar ingen roll, jag gillar Barnens Hus.

Men Lego köper jag på Legoaffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0