På toppen

Har en sån här bra dag men har ändå inte hunnit med ett skvatt av det jag skulle. Det blir kvällsstädning istället.

Skulle ha börjat jobba idag men har fyra veckors vabbande kvar.

På måndag börjar vi sprutterapi på lekterapin för att få bort Rockys nålrädsla och blodfobi.

Den 21a har vi tid för den förhoppningsvis sista magnetröntgen. Håller alla tummar som finns för att han ska få vara frisk då.

Snart börjar jag skola in Vinny på dagis. Vi har varit där och hälsat på i veckan då vi hade vägarna förbi och kompisarna var ute. Han var stencool och lugn som vanligt och hittade en massa saker att busa med.

Rocky lekte med sin nya kompis och det var som att han aldrig hade varit därifrån.

Jätteskönt!

Rocky har även för första gången varit hemma hos en kompis i närheten och lekt en liten stund idag.

Imorgon blir jag ensamboende igen och imorgon ska jag ringa runt ett varv igen och förhoppningsvis hinner jag även ringa försäkringsbolaget.

Min minneskortläsare i datorn funkar igen så det kanske blir en tur med kameran imorgon och ta lite höstkort på mina galna darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0