5 veckor

Bästa sommaren ever. Har haft turen att spendera så mycket tid med mina små dårar. Har njutit av att må så jäkla bra och att hinna med och klara av allt vad ensamlivet innebär. 
 
Dom här veckorna har inte gått snabbt, känns som att jag varit ledig i en evighet. Jag längtar tillbax till jobbet och att röra på mig igen. 5 veckor av noll rörelse. Lekparksklättring, bärplockning och plaskande ger mig träningsvärk. Känns bra att börja hösten med en träningskickoff, två dagar med bara olika pass. Det kommer inte att gå men det är väl bara att köra?
 
För mycket pommes, gomat och myskvällar har det blivit. Men det är det värt. 
Tills man ser hur många kronor man spenderat på ica :)
Det har varit en dyr sommar men det har det varit värt. Vi har levt och mått gott. 
 
 
Solen har varit ganska snäll nu i slutet av sommaren och vi har verkligen tagit vara på dom fina dagarna. 
 
 
Den här sommaren gör jag gärna om och bättre avslutning på sommaren kan man inte få.
 
 
Nu är jag redo för höst, redo för dagis och förskoleklasstart, redo för nya med och motgångar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0