iPhone 4s

Så heter den väl? Min nya vän. Hon kommer på torsdag. Då kan jag visa vad som har hänt med min förra. Många har sett den, den är inte vacker men har fungerat till typ nu.

Nu verkar den sortera ut samtal och göra som den vill med ljudet. Den stänger bara av ljudet ibland, eller så är det dom små fingrarna som gör det? Rutan är i pusselbitar och småfingrarna har pillat bort kartplasten som var så bra.
Sen så slutade på och av knappen att fungera. Men två år har vi haft tillsammans.

Hur ska jag skydda min nya vän? Var hittar man en sån där smart grej för både plastkorten, pengarna och telefonen? En smart liten börs för allt viktigt i livet? Den får gärna vara snygg oxå.
Jag har valt att inte försäkra den, vill ju leva lite farligt och min förra var ju väääääldigt tålig.
Men någon sorts drulleförsäkring ska skaffas.
Man vet ju aldrig vad barnen river sönder(eller vad jag ställer till med för klantigheter).



Ett tips till alla er som inte bor mitt på fjället eller i en liiiten håla. Tre är bra. Jag är grymt nöjd efter drygt 4 år. Gratis telefon och man får ringa upp hela abonnemangsavgiften och surfa fritt.
Det låter bra och är bra. Dessutom så ringer dom ibland och berättar att man får 20% rabatt bara för att man är en trogen kund.

Mitt i skogen kan jag inte ringa, kan inte köra till fjälls och använda den som gps. Jag har ingen täckning i sveriges minsta kommun men det är ju ingen fara.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi som ringer gillar dock inte att höra "threeeeee is the magic number. Yes it iiisss" men en sömnig röst =P



Kolla med Sandra, hennes börs/telefonfodral är ju jättefin å praktisk. Överväger nästan att köpa en iPhone bara för att få ha en sån =)

2012-01-31 @ 12:56:53
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: sara

det finns på glitter. jättefina svarta. för kort, börs och iphone. liten och smidig. 129:-

2012-02-01 @ 21:42:15
URL: http://www.nojsbotwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0