Shit pommes

Ni är många som kikar in här.

Jag är dålig på att ta fram datorn, surfar allt på telefonen.
Så pass mycket att jag inte vågar öppna kuvertet med räkningen.

Här hemma kämpas det på med småpyssel och annat småfix.

Har äntligen fått allt jag beställt från Etsy.com. Snacka om bra leveranstider när man beställer grejer från andra sidan jorden. Me like.

Har fått tid till Kolbäckens habilitering i Umeå där vi ska bo med Rocky i minst 4 dagar och utreda om och isf hur stor skada han har på hjärnan. Det enda jag ser sillnad på är att han är sned i roppen när han springer och att han är jäkligt trött.
Det känns faktiskt väldigt bra att få komma till ett så bra ställe. 
Man vet ju inte vad man kan vänta sig av en sån sjukdom som han drabbades av.

Kvällen ska spenderas med pyssellådan och ett par rullar dekorplast.

Morgondagen består av städ, utelek och god mat.

På tisdag kommer Ikea hit med en hel lastbil full med möbler.

Happy lördag på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0