Sjuk

Känns ju lite smått jävligt att besökarantalet fördubblas när man mår som värst :)

Hostar, spyr blod, sover, tittar på tv. Så ser mina dygn ut. Har allt jag behöver här i soffan och är glad att jag blev så här risig på den barnfria veckan.

Med maxdos cocillana, kaffe, värktabletter och celsius i kroppen har jag faktiskt lyckats tömma och fylla diskmaskinen. Framsteg! Men att stå upp är så mycket enklare för lungorna än att sitta. Ligga är omöjligt, då får jag ingen luft.

Lite pärlpyssel lyckades jag med igår, stillasittande hobbyer är bra men jag är för slut för att ens palla det.

Dagens uppdatering från soffan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det bästa med att pärla sladdar är att de inte trasslar så förbannat =)

2012-10-02 @ 21:58:15
URL: http://candd.blogg.se
Postat av: Jessica

Förlåt, det var något jag pysslade med när jag var sjukskriven (armbågen) så det verkar vara en trend mellan sjuklingar. Hör av dej när du är frisk å kry så styr vi nåt, jag är alltid kvällsledig och har inget liv.

2012-10-03 @ 23:16:12
URL: http://candd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0