Skit å!

Skulle ta mig till moröhallen för att införskaffa något ätbart. Tog mig inte dit.

Bilen gav upp, samtidigt som mamma lämnade jobbet.

Bilen startade,körde till macken.
Försökte fylla vatten men det rann rakt igenom.

Hittade en slang med sönderrostad slangklämma som pumpade ut vatten.

Men Statoil är en mack som har fika och mat från världens alla hörn men inga bilprylar!

Åkte med mor till Jula. Köpte slangklämmor.

Tillbax till bilen, låg under den och fick ihop slangen igen. Provstartade och inget vatten rann ut. Då känner man sig ju som en riktig superkvinna!

Körde och handlade överlevnadsmat.
Öppnade huven och endast lite vatten fanns kvar! Chansade och körde hem.

Tittade igen och ungefär samma mängd fanns kvar.

Får se imorgon hur det ser ut i dagsljus.

Kom hem arg och förtvivlad och kall.

Fick snabbt feber.

Ungarna kom hem, Vinnys öra varade och blödde. Ringde sjukvårdsupplysningen som sa ring öron imorgon.

Huvudet spränger, 38,7 grader med Alvedon i kroppen.

Killarna vägrar att sova pga övertrötthet och bråk. Jag orkar inte ta tag i nåt.
Vi alla tre sover i soffan i natt.

Snälla mormorn lånar ut bilen imorgon så att vi kan ta oss till doktorn och äta nåt annat än mackor och köttfärs.

Skitkväll! Det kan jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0