Borta

Vi har haft datorkaos å allt på datorn är borta! Har inte ens en liten bild på rockan kvar, hemskt! Hoppas att jag lyckas hitta skivan där alla bilder är sparade någon gång! Hittade just svintotoppar i mitt hår, dags för klippning snart. Äntligen får jag gå till min frisör igen, ska aldig mer gå till någon annan. Missade tvättiden idag så jag måste till mamma, pappa å bror å tvätta imorgon. Jag troode att det var tisdag den 19 maj idag, inte ett endaste rätt. Har äntligen ombesiktat bilen, skönt att inte behöva tänka på det nåt mer, bara sommardäcken kvar sen behöver man inte tänka på den nå mer. Nu ska vi strax å hämta hem Handlar´n.


Kommentarer
Postat av: Jesse

Rebecka for life!! =)

2007-04-18 @ 22:35:23
URL: http://mittimellanblogg.sen
Postat av: Rockansmommo

Hej lillbumman och Rockan!
Tvättid idag 12-17!
Men jag måste jobba:(
Fick ändå träffa sötungen igår!
Nu är det snart dags för IKEA!
Det hat ju varit öppet några månader nu.
Pappa/moffe undrarde vilken tid vi ska iväg...
10-11?Jag tycker väl det bir sent!
Bättre komma iväg tidigare så vi slipper stressa!
Jag gör mackor vi kan äta på vägen.

2007-04-19 @ 07:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0