Semester

Sovmorgon idag! Blev mycket nöjd när jag vaknade kl 10 och inte kl 5 eller 6 i morse. Jag sov i soffan och när jag vaknade satt Rocky och tittade på mig. Vi busade ett tag med mjukisdjuren och plötsligt såg jag någonting brunt i sängen. Det var bajs! En stor klick dessutom! Och på stora Snobbens hand! Det var bara att börja saneringen, jag har aldrig varit så lycklig över att inte känna någon lukt.
 Vi ska hälsa på rockans farfar till helgen, det har vi inte gjort sedan förra sommaren då han låg i magen.Ska bli skönt att åka iväg alla tre och skönast är att pappan får vara ledig ett par dagar. Vi shoppade loss igår, nya prylar och nya kläder åt pojken. 

image44
Sitter i den nya sittpuffen med ny jacka och ny kepa.



image46
Busar med nya Buddhan.



image47
Lika nöjda.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Tack för att vi for och fika i dag!
Rocky blev så glad och sträckte ut armarna när jag kom
och hämta dom!
Vad glad jag blev!!!!
I afton ska jag vara barnvakt för föräldrarna ska på bio:)Första gången jag ska lägga i säng honom hemma hos familjen Jonsson/Fahlgren.Tidigare gånger har han sovit hos oss men nu måste vi köpa en resesäng innan han kan sova här(eller i stugan).
Han skulle ju ramla ur sängen är jag rädd för.

2007-05-08 @ 15:30:15
Postat av: Jesse

vilken snygging!!!

2007-05-08 @ 18:50:13
URL: http://mittimellanblogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0