AIK

Jag var på min första hockeymatch igår. Kanske inte riktigt första, jag har för mig att jag och Anna Ejrevi var på någon match(eller träning) när vi var små. Oxå har jag varit på hockey i Uppsala en gång. Det var iaf jättekul. Dom förlorade men det var ju kul till dom sista 20 minuterna iaf. Under introt blev jag så rörd att tårarna ville ut, sjukt. Jag förstår mig inte riktigt på hockey och André blev nog lite less på mina frågor. Nån som vet varför man spelar med en puck? Det är ju som en platt boll. Jag blev impad över hur snabba dom var.  Jag åt en dålig hamburagare oxå, den var stenhård.

Jag hoppas att André vill gå på hockey med mig fler gånger.

image522

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Du fortsätter att förvåna din mamma hela tiden!
Vad jag blev snopen när pappa sa att du och André skulle på hockey!!!
Lycka till med ert nyfunna intresse familjen Jonsson-Fahlgren!

2007-11-28 @ 10:30:03
URL: http://optimalprimes.blogg.se
Postat av: Rockansmommo

var det en hamburgare du åt?
Fick inte du en puck!!!!!

2007-11-28 @ 14:48:31
URL: http://optimalprimes.blogg.se
Postat av: Anna Ejrevi

det var vi absolut, men då var dom inte så fruktansvärt bra, å de var tomt på läktarna. HAHA!
hoppas allt är bra!

2007-11-29 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0