Farsdag

image434

André fick en tavla från Isa Form i farsdagspresent. Jag älskar hennes motiv. Att hon var trevlig och snäll som få gjorde bara saken bättre. Eftersom att hennes mail hade hamnat i min skräpkorg och beställningen blev försenad mailade hon bilden till mig så att jag kunde skriva ut den själv och slapp då ge bort en tom ram. Jättesnällt. Nu vill jag att den riktiga ska komma. André fick även en veckas spelande och en parfym.

Beställde även en Zooficka som Rocky ska få i julklapp.

image436

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Jaa,hon har verkligen speciella och roliga grejer!
Tur inte Rocisen kan gå in och läsa bloggen,då skulle han ju se sin julklapp:)
Ha det bra!

2007-11-12 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0