Nattningen

Ännu en nattning är avklarad. Det är lite svårare för honom att somna nu när han kan gå upp och leka om han vill. Han somnar bara om man ligger och myser i sängen med honom och stryker honom på ryggen eller pannan. Första försöket får han alltid klara själv därför blir det alltid fler försök. Under andra försöket bajsade han så då fick han snabbada. Tredje försöket blev lite värre. När han nästan hade somnat kröp han upp till mig och jag fick en puss. Direkt efter pussen fick jag en spya i ansiktet. Det var bara att bädda rent i sängen, ta av pyjamasen och tvätta av oss. Det fjärde försöket blev det sista. Jag sjöng Bä bä vita lamm tills han somnade.

Det är skönt när han äntligen har somnat då kan man...sätta sig vid datorn eller tvn eller diska och städa. Vet inte riktigt varför det är så skönt när han sover. Man gör ju ändå oftast samma saker som när han är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0