Nu åker vi

Har packat och fixat hela dagen. Man måste ha med sig så sjukt många väskor när man ska sova borta några nätter. Rocky har en stor väska, en stor påse och två små. Jag och André delar på en väska. Ska bära ner allt och leta min jacka i källaren. Rocky är på dagis och jag måste nog hämta honom innan han vaknar, annars hinner han inte äta någonting innan färden.
Igår fick Rocky en jättefin overall, jag önskar att jag hade några kort på honom i den. Det är en grön Reimaoverall med sittdynor i rumpan och spindlar lite överallt.

Tack till mamma och pappa för den fina overallen och för att ni bytte däck.

Nu ska jag packa ner datorn. För den måste man ju verkligen ha med sig, eller?

Oj han har vaknat redan! PERFEKT!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, jo visst vet vi det...men Markus vill bara hålla på att träna en massa, mendans jag tycker att vi har tränat färdigt ;-P

2007-10-18 @ 17:23:07
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Rockansmommo

l
Pussa Rocky från mormor!
Saknar honom!
Fast jag jobbar ändå hela helgen så jag skulle ändå inte hunnit träffa er!Tur att jag har kort av honom nu!
Här snöade det idag!
Ha det bra!
kör lugnt!

2007-10-20 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0