Vad ska jag göra?

Han värgar att sova. Jag har gett honom välling, jag har legat i hans säng och strykt honom på huvudet i 1 timme, jag har låtit honom busa för fulla muggar, jag har tagit fram en madrass i vardagsrummet, jag hara gungat honom på min mage men så fort han nästan somnar så börjar han att klappa händerna. Snart skruvar jag ihop spjälsängen. Ska först leva om och busa med honom som hans pappa gör innan läggdags!


Jag har inget tålamod. Det har André, men han är inte hemma.




(20 min senare)

OK! Nu har vi busat som galningar! Jag har kastat honom i sängen och gjort konstiga ljud, han hara härmat mig och kastat sig i sängen. Jag har jagat honom och lekt flygplan. När jag var genomsvettig la vi oss i sängen och läste en bok. Sedan släckte jag lampan, stängde dörren och han fortsatte att läsa. Nu sover han!
Jag kommer aldrig mer tycka att det är en dålig idé att André busar upp honom innan läggdags!
Nu är det snart min tur att sova.

Kommentarer
Postat av: Lollo

"skann den som ger sej" eller vad de nu heter
Bra jobbat mamma :-)

2007-10-12 @ 23:51:57
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Lollo

"skann den som ger sej" eller vad de nu heter
Bra jobbat mamma :-)

2007-10-12 @ 23:52:04
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0