Deppig

Alla kattungarna är försvunna. En hit och en dit och tre där. Agnes ser ledsen ut. Tänk själv hur det skulle vara om någon kom och hämtade dina fem barn och du aldrig fick se dom igen. Det är faktiskt synd om henne. Men jag tror att hon bara ligger på kudden i köket och vilar sig. Hon har ett par timmars (veckors) sömn att ta igen. Hon kanske blir lycklig när hon har fått "sova ut". Jag kanske oxå skulle prova på det. André tycker att jag sover ut när jag går och lägger mig tidigt men jag håller inte med. Sover ut gör man till kl 11.00 minst. Jag skulle aldrig klara av att sova så länge om jag fick chansen, man har ju kommit in i rutinerna nu när man har levt med barn i två år. Fatta två år! I hobbyrummet är det fest. Jag har varit och försett dom med mer öl, man får lite konstiga blickar när man handlar 3,5or tre minuter i tio en regning tisdagskväll (jag åkte på affärn för att hämta Rockys nya kläder och jag har provat dom på honom i sömnen. Han får ju inte veta vad han ska få)

 Imorgon är det järngänget som jobbar. Testa oss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ger inget att testa oss, vi är järngänget av en anledning. =)

Fast vad skulle vi då kalla oss när johanna och karro va där? De oslagbara eller?

2008-07-15 @ 23:25:37
Postat av: Hanna

Ja vi J och K är de oslagbara. Järngänget klarar allt, det vet jag.

2008-07-16 @ 00:29:40
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0