Sjukt

Har kommit mig hem från jobb och vårdcentral. Mitt tillstånd kallade hon för "lite, början eller en lätt lunginflammation".
Det var fi**an som frågade mig om jag var deprimerad när blindtarmen sprack som ställde diagnosen utan att annvända något instrument. Hon kollade på snabbsänkan (som låg lite högt)och sedan fick jag gå hem. Nu sitter jag här med andningssvårigheter och feber och ska jobba och leva som vanligt. Jag tar mig inte upp för trappen utan att ta ett paus.

Jag har även kattallergi kom vi fram till. Inte så oväntat då jag sväller igen när jag gosar med dom.


Kommentarer
Postat av: J

mm men allt är i betong...men de borde ju gå, har ju suttit en dörr där förut

2008-07-07 @ 12:46:01
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Joo men den är ju portalformad...kan ju ha kvar det raka på det som sitter kvar men bågen längst upp vill jag ju bli av med..

2008-07-07 @ 16:23:15
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0