Tagen på bar gärning

Städade upp efter "dattorngarna" idag. Då såg jag någonting blankt slingra sig över golvet. Jepp en silverfisk var det. Jag fångade ohyrat och han ligger nu i ett glas och inväntar döden, om den inte är död. På onsdag kommer Anticimex och hon jag pratade med där sa att man inte har silverfiskar i skafferiet och att det är ovanligt att dom bor i kök. Nu har jag iaf bevis på att dom finns. André brukar inte heller tro mig när jag berättar vad jag sett. Men jag kan mina skadedjur. Silverfiskar och kackerlackor har jag arbetat med för ofta.

Jag ryser och fryser. Sitter och tittar på Anticimex sida. Gillar inte skadedjur. Vågar inte ha fötterna på golvet längre. Jag tror att dom bor i väggen mellan toan och köket. Jag hoppas ju att dom säger att allt måste renoveras.

Kommentarer
Postat av: J

Usch jag förstår och håller med. Huvvva för kryp =/

2008-06-29 @ 20:09:40
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Louise

Huvva, hoppas ni blir av med dom så fort som möjligt!



BF är den 13 juli så det närmar sig med stormsteg :)

2008-06-30 @ 11:12:58
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0