Underbara du

Vaknade imorse av att Rocky stod och tittade på mig. Han sa "Mamma snygg, blåa ögon". Kan man vakna på ett bättre sätt? Jag hade ju självklart inte orkat tvätta bort sminket igår och jag hade karros snygga gröna ögonskugga, men de gör inget. Får man veta att man är snygg när man vaknar så mår man bra.

Han sa även sitt livs längsta mening för ett tag sedan. Han hade på sig mina festivalbrillor och sa "Agnes, dattonga titta Ocky påse mammas nya solbillej" Nån mer än jag som förstår vad han menade?

Rockys farmor har köpt en spindelmannen keps åt honom och då han fick se den blev han jätteledsen och sa "pissmannen fali" Han har alltid gillat spindelmannen så vi har ingen aning om var han har fått det ifrån.

Jag känner att jag kanske måste bära över honom till storsängen när jag lägger mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han kanske tänkte säga: Agnes och kattungarna, titta rocky har på sig mammas ya solglasögon?

2008-06-27 @ 22:38:51
Postat av: Hanna

Ja

2008-06-27 @ 23:19:38
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0