Påsshänging

Vi har hunnit med lite påskande. På torsdagskvällen skulle Rocky på vara påskhare/påskkärring eller påsshänging som han säger. Att måla en tokig 20 månaderspojke i ansiktet var inte lätt. Fick kompromissa och låta honom måla mig i ansiktet medans jag målade honom.

image862
Det var inte bara jag som målade Rocky i ansiktet.

image863
Han målade även ett "S" på magen.

image864
Rocky pratar med mommo i telefonen.

image865
Kisse får oxå prata med mommo.

image866
"Mommo botta"

image867
Så här snygg var mamman. Fotograf: Rocky

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Underbara unge!
Mommo älska dej!
Härliga påskbilder!

2008-03-22 @ 22:38:02
URL: http://helenefahlgren.com
Postat av: J

Snyggast.just.nu =) Jag glömde Karrans födelsedag =/ Vi ska nog ut och äta på Scandic på onsdag (för halva priset) Ska du henka??

2008-03-23 @ 12:34:01
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0