Myspys

Vilken härlig dag! Har jobbat nästan ingenting, jag har varit på jobbet men brottats med en gran och svurit över julgransbelysningen. När Karro började så fick vi åka runt och köpa julpynt. När vi pyntat klart åt vi smörgåstårta och sedan var det dags att gå hem. På Biboköp hittade jag en ljuslykta som jag blev dunderkär i. Jag har just varit och köpt den. Vi skulle ju spara så mycket pengar som vi bara kan men eftersom att herrn i huset är ute och dricker öl ("det är ju faktiskt hockey") så köper jag prylar. Rocky fick köpa en mysig tomte.

På återseende. Kanske med en bild på min nya kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lollo

vilken soft jobbardag =)

2008-11-25 @ 20:10:45
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Tina

haha...jag brukar byta öl mot skor. Det är ändå lätt värt det tycker jag. Inredningsgrejer köper jag ändå och argumenterar det med att "vaddå vill inte du ha mysigt hemma?" eller "jag måste få pynta annars trivs inte jag"...=)

2008-11-25 @ 21:13:05
URL: http://tinainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0