Nytt projekt

Lilla Rocky är 2 år och ehm...3 månader. när han var 6 månader framkallade jag sisådär 600 kort(galet många) och just ja dubbla kopior på det(ännu mer galet) . Tanken var att göra ett fint fotoalbum åt honom. Idag köpte jag ett som dög eftersom att det tydligen inte tillverkas vita. Det blir ett svart med vita blad istället(svart med silverpenna känns så -04). Nu har jag någoting att pyssla med i soffan på kvällarna. Som tur är ligger korten sorterade i olika fack med daum och i ordning och allt info om pojkens första år finns i ett block som formodligen oxå ligger i "att göra lådan". Jag var riktigt duktig där i början, när jag började blogga slutade jag skriva i blocket men nu finns ju allt här på nätet. Nu ska det första året äntligen förevigas.


Vill egentligen scrapbooka lite men har inte orkat lära mig så mycket och alla färdiga paket verkar så pluttinuttiga. Jag köp på och ser hur det blir. Har iaf köpt ett gäng snygga pennor.


Kommentarer
Postat av: Lollo

åh, de där längtar jag efter,

att få sitta och pyssla med barnkort, klippa och klistra och fixa =)

2008-10-29 @ 21:23:57
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0